czwartek, 25 grudnia 2014

ŚWIĘTA, ŚWIĘTA

Nareszcie nadszedł ten czas. ŚWIĘTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Długi czas oczekiwania , przygotowań, ciężkiej ale jakże przyjemnej pracy.
Przez wiele dni oglądałam wspaniałe świąteczne pomysły blogowiczek.Bombki i dekoracje upiększające domy, których było tyle ile prezentów w Mikołajowym worku.
Nareszcie znalazłam trochę czasu żeby również pokazać co zrobiłam w tym roku żeby dom był milszy i piękniejszy.Przypuszczam, że nikt tutaj nie zajrzy przecież wszyscy świętują, ale co tam.
Najpierw był Mikołaj.Chociaż moje dzieci są już dorosłe i daleko od domu postanowiłam zrobić prezenty mikołajkowe( czy przypadkiem nie jest to jakiś syndrom pustego gniazda?)

Uszyłam świąteczne podusie i skarpety. 


Roboty było dużo, ale świetnie się przy tym bawiłam. Nawet mój małżonek stwierdził, że przez ostatnie dziesięć lat maszyna do szycia nie była tak eksploatowana.
Potem na Stylowych zobaczyłam firaneczki kuchenne, w których się zakochałam.Jakieś trzy lata leżał u mnie w szafie biały batyst wstępnie skrojony z przyszytą koronką i czekał na lepsze czasy. 



Potem dodałam świąteczne obrazki i lampki na parapecie.


Wreszcie na koniec trzeba było to jakoś ogarnąć. Czyli nadać ostatni szlif (ale wypadło górnolotnie, jakbym szlifowała diamenty).
Odkopałam w zakamarkach szafy pozytywkę, którą jakieś 20 lat temu (może więcej)mój małżonek przywiózł córkom w prezencie świątecznym. Najśmieszniejsze jest to,że po tylu latach okazało się,że pozytywka nie tylko gra ale wszystkie domki są podświetlone.

A na koniec oczywiście uszyte świąteczne poduszki i wisienka na torcie czyli choinka.

W ten radosny czas chciałabym na koniec złożyć wszystkim świąteczne życzenia, nie wiem kto jest autorem tych słów ale są piękne i oddają wszystko co chciałam wyrazić i co czuje moje serce.
MALUTKA GWIAZDKA MROKI ROZPRASZA
ŁĄCZY DALEKICH,DO STOŁÓW ZAPRASZA
WŚRÓD CICHEJ NOCY DOBRO SIĘ RODZI
ŁASKĄ OBDARZA ZWAŚNIONYCH GOŚCI
PRZYNOSI RADOŚĆ, MIŁOŚĆ I SZCZĘŚCIE
NIECHAJ I WASZYM UDZIAŁEM BĘDZIE.

GDY NADEJDZIE CZAS WIGILII
I OPŁATEK WEŹMIESZ W RĘCE,
CHOĆ JA BĘDĘ GDZIEŚ W ODDALI
- Z TOBĄ BĘDZIE MOJE SERCE.

GDY PRZEŁAMIESZ TEN OPŁATEK,
O MNIE WSPOMNIJ NA OSTATEK.
JA ŻYCZENIA ŚLĘ CI STĄD
I WESOŁYCH ŻYCZĘ ŚWIĄT.

CZYŻ NIE SĄ PIĘKNE I WZRUSZAJĄCE. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz