środa, 23 maja 2012

TROCHĘ WSPOMNIEŃ Z MAJOWEGO URLOPU

                                              
Weekend majowy i następny tydzień czyli dwa tygodnie urlopu minęły jak senne marzenie. Pobyt na wsi i oczywiście pielenie, kopanie, czyszczenie czyli ogólnie mówiąc ogrodowe porządki i lekkie  odgruzowanie domu. Nie chciałabym , żeby ktoś pomyślał, że przez cały urlop ciężko pracowałam.  W moim przypadku jest to chyba  niemożliwe. ( z natury nie jestem pracoholikiem jak moja druga połowa).

 Muszę przyznać, że najlepiej czuję się na wsi wśród kwiatów, krzewów i drzew. Zawsze kiedy wracam w niedzielę późnym wieczorem do miasta jestem smutna i przez cały tydzień tęsknię. Wiem to już chyba jakiś odchył od normy ale niezbyt groźny dla otoczenia. Właśnie w ostatnią niedzielę nie mogliśmy z mężem wyjść z podziwu jakie cudowne trele wydają ze swoich małych gardeł ptaki. Przypuszczam, że gdybyśmy tylko mieszkali w mieście to nigdy nie usłyszelibyśmy jak pięknie świergoli (czy tak się mówi świergoli) sikorka. A co można powiedzieć gdy np. późnym popołudniem siedzisz sobie cicho w ogrodzie popijasz kawę i nagle po drzewach gonią się wiewiórki albo nagle możesz zobaczyć przechodzące za płotem sarny  - wtedy trzeba stwierdzić -
 ŻYCIE JEST PIĘKNE.

No super, ale mnie wzięło na sentymentalnie a ja chciałam pokazać tylko parę zdjęć mojego ogrodu.


Tutaj rododendron  i azalie jeszcze w pączkach i niestety przymrozek z 16 na 17 zniszczył wszystkie pąki. Mówi się trudno, trochę żal ale zakwitną za rok – poczekam.
Tak wyglądały w zeszłym roku- prawda, że piękne!!!

Uwielbiam floks szydlasty( chyba dobrze napisałam nazwę), który co roku pięknie kwitnie. Tylko nie wiem czemu mam coraz mniej tego ciemno różowego.



A to ostatnie tulipany w tym roku.

No chyba już koniec tego chwalenia się, no cóż odchył zobowiązuje. Chciałabym jeszcze pokazać członka rodziny, który jest z nami już przeszło siedem lat. Oczywiście umie wyegzekwować od nas prawie wszystko szczególnie jak zrobi swoją żałosną minkę – ale jest kochany.

Chciałabym  podziękować Enei40 za zaproszenie do zabawy. Muszę się tylko chwilkę zastanowić nad odpowiedziami. Pozdrawiam wszystkich, którzy zaglądają na mój blog.


 












 








3 komentarze:

  1. piękny ogród - aż chce się więcej zdjęć. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pewnie jeszcze umieszczę jakieś zdjęcia,do jesieni daleko.Pozdrawiam Kachna.

      Usuń
  2. Masz wspaniały ogród! tajemniczy i bajkowy...

    OdpowiedzUsuń