środa, 30 maja 2012

ZAPROSZENIE DO ZABAWY

Ena40 zaprosiła mnie do zabawy " Czytać każdy może". Serdecznie dziękuję za pamięć, no i najwyższy czas odpowiedzieć na zaproponowane pytania.

 O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
    W tygodniu wcześnie rano kiedy wrócę ze spaceru z psem.W weekend pora nie gra roli.

Gdzie czytasz?
    Kiedy pogoda pozwala a ja jestem na wsi, to najlepiej w ogrodzie. Zimą najlepsza jest kanapa ciepły kocyk i dobra kawa.

W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
     Na kanapie z podwiniętymi nogami albo w fotelu.

Jaki rodzaj książek najchętniej czytasz?
   Thrillery medyczne, kryminały, sagi rodzinne, historyczne i czasami romanse. Wszystko zależy od mojego nastroju.

Jaką książkę ostatnio kupiłaś/dostałaś?
   Kiedyś kupowałam 1 lub 2 książki w miesiącu ale niestety ostatnio to raczej zasoby bibliotek znajomych i biblioteki publicznej. Miesiąc temu zrobiłam wyjątek i kupiłam (nie myślcie, że jakąś super poczytną i ambitną pozycję), była to książka "Monogramy" Susan O'Connor. Książka, która w bardzo przystępny sposób tłumaczy wiele technik haftu monogramów.

Co czytałaś ostatnio?
Strasznie trudne pytanie. Uczę się języka angielskiego więc najczęściej ostatnio gości u mnie FACE2FACE Intermediate workbook, ale ostatnio przeczytałam "Włoskie zaręczyny" Santa Montefiore na odstresowanie.

Używasz zakładek czy zaginasz róg?
   Zawsze używam zakładki, ale może to być nawet paragon ze sklepu, pocztówka,kawałek włóczki lub muliny.

E-book czy audiobook?
   Nic z tych rzeczy jestem tradycjonalistką.

 Jaka jest twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
    Jako dziewczynka byłam pod wrażeniem książek Marii Kruger "Karolcia" i "Witaj Karolciu".Przyznam się, że nawet jako dorosła kobieta znowu je przeczytałam. A ulubiona książka nastolatki to "Ania z Zielonego Wzgórza".

 Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
     Niestety na to pytanie nie umiem podać jednoznacznej odpowiedzi, ale cenię bohaterów mądrych wyważonych z poczuciem humoru, inteligentnych, wrażliwych na los drugiego człowieka, nie znoszę ekstremistów.
I to na tyle.
Zapraszam do zabawy Snow z blogu Moje Pobielenie,  Damar z Pod szczęśliwą 13, Atenę z Drewnianej Szpulki oraz Kasię z blogu W Szuwarach .Pozdrawiam cieplutko!

3 komentarze:

  1. O jakiej porze czytam? O kazdej kiedy moge czyli teraz niestety rzadko bo mi moje dwa urwisy zapełniają caly moj czas..... Gdzie? Na trawce, na fotelu, w kuchni... roznie, a rodzaj? Biografie, podroznicze, przygodowe, filozofincze, reportaze, felietony, literature faktu, lubie bardzo literature skandynawska oraz indyjska. Dostalam biografie pani Danuty Walesowej, a kupilam sobie Three Cups of Tea - Grega Mortensona, ciagle czytam jakies gazety i pare ksiazek naraz, zaginam rogi, marze o kindle z amazona, a z dziecinstwa kochalam pipi langstrumpf, i martina eden jacka londona...a cenie postacie autentyczne. To chyba tyle z odpowiedzi na Twoje pytania, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO! Dziękuję za zaproszenie:)) Muszę się zebrać i rzeczywiście coś o moim czytaniu napisać, tylko kiedy?.... Pozdrawiam Cię serdecznie i jeszcze raz dziękuję za pamięć:))

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, dzieki za zaproszenie.
    ksiazki uwielbiam, i jak tylko jestem w pl. zawsze obowiazkowo odwiedzam empik, a ostatnio kupilam Zielniki z wierszami W.Szymborskiej. A co czytam teraz, dostalam od blogowej kolezanki "Olowkowa farme" wiec to. Czasu malo ale w weekendy staram sie nadrabiac.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń